Social media, gen.

Conform unui studiu amplu publicat de agentia RPFSI (Romanii pe Facebook si Instagram), agentie specializata in probleme de social media, utilizitatorii se impart in doua categorii.

68% din cetatenii de bine care au un venit mai mare decat cel mediu pe tara isi dau check in pe Aeroportul International Henri Coanda, imediat ce penetreaza incinta.

7% dintre acestia isi folosesc contul de Instagram in scopuri artistice – realizeaza fotografii care surprind o realitate estetica cu totul si cu totul unica: mici scenografii cu detalii glamour, adica o valiza Vuitton pe care se odihnesc, relaxat, un pasaport si un bilet de avion cu o destinatie mai mult sau mai putin exotica, o manichiura, un Rolex, o cizma UGG, o pereche de ochelari de soare Tom Ford etc. Bineinteles, brand-urile vor fi taguite strategic, in speranta oarba ca… ce?

61% se simt frustrati de absenta valizelor Vuitton si fotografiaza canile de cappuccino, cu focus pe inimioara din spuma de lapte, panourile informationale si, eventual, sandviciurile cumparate de la Take Away, alaturi de lectura pentru avion, singura lectura din an.

Tot acest demers sustinut are drept unic scop anuntarea unei chestiuni marete – parasirea teritoriului tarii.

37% din cetatenii cu un venit mai mic decat cel mediu pe tara isi dau check in la mall. Desi sunt restantieri la intretinere, fac eforturi majore sa isi cumpere in rate un iPHONE 5S cu ajutorul caruia surprind momente de o rara frumusete: fotografii de familie, realizate sub bradul impodobit din holul central, vitrina cu prajituri de la Paul sau intrarea fastuoasa in magazinul Sephora.

5% dintre acestia, vizibil mai avansati in tehnica fotografica, socheaza prin selfie-uri senzationale in decoruri splendide: cabina de proba de la Mango, fotoliile ce pot executa masaje contra-cost sau scarile rulante ce asigura accesul intre etaje.

Tschuss!

 

 

 

Un singur comentariu

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.

Poți să folosești și aceste coduri HTML dacă vrei: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 

''Think before you speak. Read before you think.''
Fran Lebowitz

MĂ GĂSEȘTI PE