Obsesiile lui Hedi Slimane sau noi repere estetice in moda masculina?

S-a vorbit atat de mult despre Hedi Slimane si epopeea grunge, noua marca definitorie pentru Saint Laurent, incat risca sa devina complet uncool toata povestea. Dar nu despre obsesiile grunge intentionam sa vorbesc, cat despre obsesiile estetice masculine ale lui Hedi Slimane.

Il urmaream acum cativa ani, in perioada rebela, hai s-o numim California; ii cautam fotografiile si nu ma puteam abtine sa nu remarc aceleasi clisee personale, unele mai seducatoare, altele mai putin seducatoare, cu adolescenti. Personal, mi se pare un joc periculos. Indiferent cat de tare ar fascina Pasolini, un minor ramane un minor! Or, in majoritatea fotografiilor lui Slimane din perioada mai sus mentionata, apar aproape in exclusivitate adolescenti in ipostaze erotice.

Ok, o chestiune intima, o viziune personala, etc. Ce nu inteleg, in schimb, este profilul masculin desemnat de Slimane pentru a reprezenta noua generatie Saint Laurent.

_YSL0835.450x675

_YSL0063.450x675

Astfel, au aparut cateva intrebari:

1. Care este profilul social al clientului Saint Laurent?

2. Cati dintre homosexualii parizieni, de peste 45 de ani, printre putinii care isi permit sa achizitioneze un blazer ce costa in jur de 15.000 euro, se regasesc in acest prototip masculin? Ma rog, feminin.

3. De unde obsesia pentru barbatii mai slabi decat Kate Moss?

4. Cand se va termina, totusi, aceasta sarada gay, prost interpretata?

5. Unde sunt barbatii? Pentru ca mi-e greu sa cred ca cineva, oricine, se refera la aceste potci ca fiind barbati!

Tschuss!

Un singur comentariu

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.

Poți să folosești și aceste coduri HTML dacă vrei: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 

''Think before you speak. Read before you think.''
Fran Lebowitz

MĂ GĂSEȘTI PE